Pages

2 Mart 2015 Pazartesi

Alışveriş Önerisi: Baykuşhane

Instagram kullanıyor musunuz? Peki oradan hiç alışveriş yaptığınız oldu mu? Evet, Instagram her ne kadar fotoğraflarımızı paylaştığımız bir mecra olsa da, online alışverişe de hızlı bir alternatif oldu, partneri Whatsapp ile birlikte. Ben bugüne kadar "Sayfamıza bekleriz" yorumları yapan alışveriş hesaplarına pek yanaşmasam da, nasıl keşfettiğimi hatırlamadığım Baykuşhane sayfasında buldum kendimi ve bir ilki gerçekleştirerek siparişte bulunmaya karar verdim.

Kırtasiyekolikler bilir, bir zamanlar yalnızca iş yerlerinde kullanılan kaşeler (stampa, mühür de diyebiliriz) bu ara pek revaçta. Sadece yazı olarak değil üstelik; renkli, şekilli, çiçekli böcekli, bir sürü çeşitli! Kırtasiyelerde bulması zor olabilir (D&R gibi büyük kırtasiyeleri tenzih ediyorum) fakat online mecralarda alternatif bol. Ebay'den Aliexpress'e, Ibeking'den Zet.com'a bir çok yerde bulabilirsiniz. Ancaak size özel bir mühürünüz olsun, adınız yazsın, sevdiğiniz semboller olsun istiyorsanız doğru Baykuşhane'ye! Ben daha uygun bir adres bilmiyorum bunun için!


Kitaplarına mutlaka isim yazıp tarih atan ben, Yeliz hanımın bu tasarımına bayıldım. Kedilerle kitapları birbirine her zaman çok yakıştırırım, hem kedi hem kitap sevgim de malum, o yüzden bu mühür tam istediğim gibi oldu. Bundan böyle kitaplarımın ilk sayfasında bu mühür olacak :) Oldukça hızlı çalışan, güvenilir bir tasarımcı Yeliz hanım. Gönül rahatlığıyla iletişime geçip sipariş verebilirsiniz. Onlarca hazır tasarımdan istediğinizi seçebilir veya aklınızdaki mühürü kendisinden tasarlamasını talep edebilirsiniz. Farklı boyut seçenekleri ve oldukça şirin mühür sapları da mevcut. Üstelik sadece kitaplık değil, özel günleriniz (düğün, nişan, kına, baby shower vs.) için de düşünebilirsiniz, sizin yaratıcılığınıza kalmış. Eğer siz de bir kırtasiye severseniz, ya da özel günleriniz için orijinal bir fikir arıyorsanız bakmadan geçmeyin derim!

Baykuşhane'nin sayfası için sizi buradan alalım: https://instagram.com/baykushane/




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...