Pages

8 Nisan 2012 Pazar

Çekiliş Duyurusu

İyi pazarlar herkese! Bugün size bir çekiliş duyurum olacak :)


Çekilişi yapan ben değilim fakat, çok sevdiğim ve müşterisi olma şansına eriştiğim bir blogger. Lili, blogunu taşımasının şerefine bir çekiliş düzenlemiş, kazanan fotoğrafta gördüğünüz bu çok tatlı minyatürün sahibi olacak. Dediğim gibi, daha önce Lili'nin müşterisi olduğum için onun ellerinden çıkmış çok tatlı bir kolyem var, o yüzden kendisinin ürünlerine kefilim, ve elbette ki çekilişi kazanıp bir minyatüre daha sahip olmak isterim :) İlk defa bir çekiliş için burada bir reklam yapıyorum ancak Lili reklamı ve övgüleri hak ettiği için bunu seve seve yapıyorum :) Çekiliş sayfası için böyle buyrun;

http://www.lilimini.com/2012/04/lilinin-cekilisi-giveaway-of-lili.html

23 Nisan'da bu güzel minyatür kimin olacak göreceğiz :)

2 yorum:

  1. Ne kadar güzel bir yazı olmuş çok teşekkür ederim.Hakkımda düşündükleriniz beni çok mutlu etti.Çok incesiniz, kolyenizi tekrar ve tekrar güle güle kullanın, çekilişte de bol şans, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Ben teşekkür ederim, benim için zevkti :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...