Pages

10 Nisan 2012 Salı

Doğal Maşa - Magic Leverag

Son zamanlarda fırsat sitelerinin de artmasıyla annemle bu siteleri kurcalamayı adet edindik. Gün içinde birlikte değilsek bile, birbirimizi telefonla arayıp telekonferans sayesinde fırsatları (!) yakalıyoruz. İlgimizi en çok ucuz ayakkabılar çekiyor, ancak bir de Bitenekadar gerçeği var ki, oraya girince kendimizi durduramıyoruz. O kadar farklı kategoride değişik ürün seçenekleri var ki, ve her şey o kadar cazip ki bazen kendimi "100 parça pasta süsleme seti mi alsam, bir gün lazım olur" gibi cümleler kurarken buluyorum. Yine böyle bir anımda, karşımıza öyle bir ürün çıktı ki, ne annem ne de ben hayır diyebildik, ve hemen sepete ekledik.



Ürünün adı Magic Leverag, mucize saç bigudisi diye geçiyor. Annem de ben de saçlarıyla uğraşmayı çok seven insanlar olunca, neden olmasın diyerek denemeye karar verdik. Çocukluğumdan beri bigudilerin hastasıyım, bunda düz saçlarımın da etkisi vardır elbette. Magic Leverag paketinden 8-10 çift bigudi çıkacak, ve bir de kalın çubuk. Başta pek bir çözemedik, daha sonra youtube'daki videoları izleyerek nasıl yapılacağını kavradık. Ürün Türkiye'de henüz çok popüler değil, ancak gördüğüm kadarıyla yayılmaya başladı. Öyle ki, internetten aldıktan birkaç hafta sonra etrafta da görmeye başladım. Zamanında maşa da kullanmış bir insan olarak, saçlarımın kırılmasından şikayetçi olduğum için bu ürünün saçlarınız için çok daha zararsız olduğunu söyleyebilirim. Kullanımı ise şöyle;

Banyodan çıktığınızda hafif nemli ve temiz saçlarınıza şekillendirici sürün. Ben hem jöleyle, hem de köpükle denedim ve en iyi sonucu köpükten aldım. Saçlarınızı tutamlara ayırmanız yararınıza olacaktır. Daha sonra paketten çıkan çubuğun ucuna saçınızı geçirin, üzerine bigudiyi takın ve çubuğu saçınızdan kurtarın. Her tutam için aynı işlemi gerçekleştirin. Eğer bigudilerle uyuyabilirseniz ertesi güne çok güzel sonuçlar alabilirsiniz, ancak vaktiniz yoksa, veya bigudilerle uyumayı sevmiyorsanız bigudilerin üzerinden saç kurutma makinesiyle kurutup 1-2 saat bekleyin, hatta daha da sağlama almak isterseniz sprey sıkabilirsiniz. Sonuca bayılacağınızdan emin olabilirsiniz :)

Daha iyi anlaşılması açısından video da ekliyorum. Bitenekadar başta olmak üzere pek çok alışveriş sitesinde bu ürünü bulmanız mümkün. Saçlarınız uzun ve gürse iki paket almanızı öneririm.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...