Pages

7 Nisan 2009 Salı

Kayıp Eşyalarınız İçin Müracat : Müdüriyet

Evet arkadaşlar. Artık canımıza tak etmiş durumda. Oda taşıyor. Güneşle neyi nereye koyacağız bilemiyoruz. Zira odada bize ait olmayan şeylerin sayısı gittikçe artıyor. İşin komiği, bir kısmının sahipleri belli olmakla birlikte, bu insanlar eşyalarını almamakta ısrar ediyorlar. Bir kısmınınsa sahiplerini kesinlikle bilmiyoruz. Az önce, bizzat odayı dolaşıp, bu eşyaların listesini çıkardım. Lütfen eşyalarınıza sahip çıkınız. Müracat bizim oda, ancak sahiplerini bilmediklerimiz bizi ikna etmek zorunda, her önüne gelene iade yapamayız, oda olarak karar aldık :)


- Şemsiye. Evet çok uzun zamandır şemsiye benim tarafımda ikamet etmekteydi, sonra ne oldu bilmiyorum, kendisiyle dün banyoda karşılaştım. (banyoda şemsiye? ben de şaşırdım ilk gördüğümde. sonra alışıyo insan) Güzel de şemsiye ha, hakkını yemeyin, o 5 tl olanlardan değil. Siyah, şık bişi. Şemsiye kullanma özürlü insanlar olarak Güneş ve ben dışladık kendisini, yoksa iş görür.
- Sayısız tabak/çanak. Depodan Güneşin adına koyulmuş bu kolinin içinden, bize ait olmayan bir sürü tabak çanak çıktı. Reçel tabaklarından tutun da yoğurt kasesine kadar.. Koli hala ortalık yerde, sahip çıkan olmadı.
- Tabu XL/Tabu Vücut Dili/Monopoly : Yılbaşından beri bizim odadalar, kime ait olduğunu bilen yok. En kıymetli parçalar bunlar, sırf hava atmak için yazıyorum, isteseniz de vermem! Kanıtlamanız gerek size ait olduğunu. (edit: biri de trivial pursuit unutsun lan. ne güzel olur)
- 2 adet diş fırçası (ikisi de pembe) : Bunlardan biri Aylin'in, biri de İrem'in. Bizde unutmuşlar. Sanırım başkası talip çıkmaz.
- Avrupa Tarihi Kitabı : Gene eski kolilerden çıktı. Kendisi orjinalinden fotokopi olup derhal alınması rica olunur, zaten yerimiz kısıtlı. Hss105 alana, hayrına verilir.
- Beyaz Atkı (mango) : Ayşegül, sana sesleniyorum, atkın Güneşin dolabında duruyo. Yoksa üstüne yatıcaz.
- Hdp ve Mustafa'nın bize okumamız için verdiği kitaplar var. Unutmayın, unutturmayın!
- Çizim çantası : Mustafa'nın vakti zamanında Ayça için aldığı, Ayça'nın geri çevirdiği çizim çantası hala bizde. Sene-i devriyesi olucak, o derece.
- Birkaç defter, avrupa tarihi kitabıyla beraber koliden çıktı. Birinin Genco'ya ait olduğunu düşünüyorum, diğerine anlam veremedim.
- Rende : Bu da koliden çıktı, hem de iki sene öncesinin kolisinden. Zaman aşımına uğradı, kimse hatırlamıyo kimin rendesi olduğunu. Sahibi çıksa bile verilmeyecekler listesinde, Güneş tatlı yaparken kullanıyo onu :)
- Monitör sileceği : Cem varlığını bile unutmuş.

Bunun dışında sahibini bulmuş az da olsa eşyamız var. Özellikle bardağını bizde bırakan arkadaşlarımız var, Oğuz ve Mustafa. Sonracıma bi de palto vardı, o da Ayşegül'ün bi arkadaşınınmış, geldiler aldılar, kızı gerçekten tanımıyorum. Bizim odaya nerden geldi hiçbi fikrim yok. Bi de Mustafa senelerdir bende olan yaşayan kütüphane tişörtünü aldı. Genco da yaz okulunda bizde bıraktığı tişörtüne kavuştu diye hatırlıyorum, yanlış olmasın. Eşyalardan sahiplerini bulanlar var en azından, önemli olan bu. Son olarak;
İrtibat için tel: 05.....
Yok artık daha neler! Üşenmeyin gelin kardeşim. Aaaaa!

2 yorum:

  1. kirazgüzeli8 Nisan 2009 03:18

    brava kedi brava bi odanın derdi anca böyle güzel cümlelerle yazıya dökülebilrdi :) anacım yakında biz fazla gelicez buraya.. ya da yakında bizim için de ilan vericekler hz01'de oraya ait olmadığını düşündüğümüz 2 kızceğiz var diye... (bkz."bu araba gider" dönüşü odanın hali) :):)

    YanıtlaSil
  2. bu eşyaların hiçbiri bana hitap etmiyor.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...