Pages

28 Şubat 2010 Pazar

28 Şubat 2007-2010


Bir 28 Şubat daha geride kalırken, söylenecek pek fazla şey yok aslında.
Güneş'le dolu dolu 3 seneyi geride bırakmışız.
Bir sürü cümle kurabilirim "Eğer o olmasaydı.." diye başlayan.
Eğer o olmasaydı, okulu, yurdu, İstanbul'u bu kadar sevemezdim.
Eğer o olmasaydı, benimle tek bir ağızdan, aynı cümleleri söyleyen kimse olmazdı.
Eğer o olmasaydı, ne yemek sonrası tatlıların keyfine varabilir, ne topuklu ayakkabıların üzerinde durabilir, ne de kötü geçen bir günün ardından kahkahalarla gülebilirdim.
Eğer o olmasaydı, hiçbir parti, hiçbir konser, ve hatta hiçbir ders keyifli olmazdı.
Eğer o olmasaydı, yağmurlu bir günde, İstiklal Caddesinde içilen nargilenin tadını asla alamazdım.
Eğer o olmasaydı, 3.5 sene eksik olurdu, ve ben asla öyle bir dosta sahip olamazdım.

Şimdi çok iyi biliyorum ki, gelip geçen yıllarla, dolu dolu geçen yıllar arasında çok büyük bir fark var. Gecesiyle gündüzüyle, dolu dolu 3 sene bitmiş. Boş geçen uzun senelere bedel.
İyi ki varsın Güneş.

2 yorum:

  1. ağlat beni tamam mı :)

    bir sürü cümle yazdım sildim ve beceremedim bişey demeyi :) bizim bu 3 yılı en az 2 ile çarpmamız lazım, çok teşekkür ederim sevgili sokakkedisi sana kendimi anlatmak zorunda kalmadan beni anladığın için..

    nice 28 şubatlar, nice 3, nice 30 yıllar bizim olsun (L)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş...iyiki varsın Güneş...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...