14 Şubat 2010 Pazar

Deneme Bir-Ki: Formspring.me Hadisesi

Yine kelimelerimin tükendiği yerdeyim. Araya bi tatil girdi, dağıldım. Uzundan hallice birkaç entry dışında, pek bir şey ürettiğimi söyleyemeyeceğim. Ekşi Sözlük, Twitter ve Formspring.me üçgeni oluşturdum tatil süresince. Bu üçgenin köşelerinden ilk ikisine değindiğim için, Formspring'den bahsetmek istiyorum biraz, fakat bunun bir test sürüşü olduğunu farz edelim, zira ne geniş kitlelere seslenen bir blog bu, ne de ben güncel yazmakta o kadar ustayım.
***
Aslında her şey, benim internette amaçsızca dolaşırken, formspring linkini sözlük başlıklarında bulmamla başladı. Siteye üye olup onu bir kenara attım, ve hayatıma devam ettim. Yine sıkıcı bir geceyi sabaha bağlarken, can sıkıntısından ve sivri zekamdan, formspring üyelik linkimi sözlük'e yazdım, ve sorular yağmaya başladı. Olay şu, bir inbox'ınız var, diğer üyeler size sorular soruyorlar, ister imzalı (yani nicklerini gösterip) ister imzasız (anonymously) yazıyorlar. Zaman zaman ilginç sorular gelebiliyor, başında saatlerimi harcadığımı söyleyemem, soru sormayı değil cevaplamayı tercih ediyorum, ama evet, soru geldiği sürece keyifli. Bu yüzden de, kendi profilim üzerinden, birkaç yaşanmış kesit sunuyorum, tadımlık, çerez niyetine. Alternatif Formspring.me soru/cevapları da diyebiliriz buna.


(Açıklama: Bold'lar soru, diğerleri benim cevaplarım. İtaliklerse şimdiki yorumlarım olacak)
***
(Anonymously, yani kendini gizleyen bir bey gelir, mevzu bahis eski sevgili olan bir soru sorar, ben güzel güzel cevaplarım..)
eski sevgilin dertlerini anlatmaya başlasa onu dinler misin?cevabın evtse 2.sorum;bunu,yaşananların hatrına mı yoksa iyi olmuş diye mi yaparsın?
dinlerim, hatta dinlediğim olmuştur. hala yüz yüze bakabilicek, iki çift kelime konuşabilicek durumda olduğumuza sevindiğim için dinlerim, bana ihtiyacı olduğunu bilmek mutlu eder her ne yaşanmışsa yaşansın. dinlerim ve yardım etmeye çalışırım, sırf zamanında sevdiğim ve iyi bir insan olduğu için.

(Buraya kadar her şey normal. 2 dakika geçmez, tekrar bir soru gelir, bu sefer ismini gizlemeyi unutmuştur, hemen ardından bir tane daha...)
tşkr ederim cevabın için.şimdiki sorum şu,eski kategorisine girmemiş biri var mı şuan,halihazırda:)?

(ve dumur olmama ramak kala, diğer soru gelir, zira o da fark etmiştir ismini gizlemediğini, şimdi buraya yazmak istemiyorum, gizlilik hesabı :)
ben inş adımı göstermeden sormuşumdur soruyu:D yoksa gözüktü mü :)

...
(Derken, Balıkesirli olduğumu anlayan bi zeki gelir...)
balıkesir spor bu sene çıkar mı artık bi üst lige?
çıkıcak! =)

...
(Bu da dürüst bi arkadaşımızdan geliyor. Tüm formspring severlere.)
hep biz mi sana sorucaz? sanki biz biliyomuyuzda soruyoruz? hadi kalk sen de sor!
niye sinir yaptın ki şimdi?

...
(Bir zeki daha. Boş bıraksam profilde gözükmiycek, cevap versem, evet boş bırakıyorum desem, yine cevaplamış olucam, köşeye sıkıştırmak istiyo beni.)
bu soruyu boş bırakacak mısın?
ironini seviyim senin =)

...
(Bir de klavye delikanlıları var, nick gizleyip yazıyorlar)
uyuz kedi
seni bulacam oğlum =) yahu neden nickini göstermiyosun ki, bunu yaz, imzanı da yapıştır, saygı duyalım biz de. imzasız mektupları ciddiye almadığım gibi, asılsız olduğunu düşünüyorum. yapma böyle, üzüyosun beni

...
(Fakat bir de, sevdiğim insanlar oluyor, böyle güzel sorular soran. Son olarak onun sorusunu yazıyorum, yine kendi hakkımda bolca ipuçları vererek)
fotoğraflarda kendini bulur musun? bahsettiğim öyle senin de dahil olduğun anı fotoğrafları değil. hani kompozisyonu olan, bir şey anlatma çabasında olan fotoğraflar.
iki hafta beklettim bu soruyu deckard =) neden yaptın bunu diyecek olursan, düşündüm acaba benim olmadığım hangi fotoğrafta kendimi bulurum diye. en son aklıma bir çözüm geldi, cevapların tükendiği anda, bir kış günü, yazın yorgunluğunu atmaya çalışan, terk edilmiş sahil kasabasında, deniz kenarında dolaşan 15 yaşındaki siluetimi gördüm. evet işte cevap bu dedim.

***
Evet, kısaca formspring.me hadisesi bu. Kendi adıma, çok fazla şans tanıdığımı söyleyemem, belki de site gereken patlamayı henüz yapmadığı içindir. İlgilenen olmadıkça soru da olmuyor haliyle. Şimdilik, arada bir, birkaç soruyu cevaplamakla yetiniyorum. Esen kalın =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...