Pages

19 Ocak 2010 Salı

Bira ve Kahve

Her ne kadar sürekli iddia etsem de çok kötü bir hafızam olduğunu, bazen çok garip şeyler hatırlıyorum. Örneğin, kokular canlandırır hafızamı. Tek bir kokuyla; bir günü, bir anı, bir insanı hatırlayabilirim. Bu koku mevzusunun üzerinde fazlaca durduğum için şimdi uzun uzadıya anlatmak istemiyorum, ama şöyle bir yönlendirme yapabilirim.


Onun dışında, dönem dönem dinlediğim müzikler beni çok çabuk alıp götürebiliyor. Bunun pek de orjinal bir özellik olmadığının farkındayım, fakat geçenlerde bir tesadüf sonucu karşılaştığım Grizu'nun bassçısı Kutay Yurdaer, sarı kıvırcık saçları ile zihnimdeki taşları yerine oturttu, kendimi Bira ve Kahve dinlerken buldum yıllar sonra, hafızamın derinliklerinden çıkardım, tozunu aldım, ve havalandırdım. Naftalinleyip yerine kaldırmadan önce, onu diğer arkadaşlarının yanına alıp, o şekilde 17 yaşımın derinliklerinde saklayacağım. Demem odur ki, "seni düşünüyorum bu gece gene..." diye başlayan sözler, beni felaket derecede lise son halime götürdü, o da tam burada, engel olamıyorum, seriye bağladım ve müziği susturamıyorum.

Son olarak, bunu alan bunları da aldı diyorum, ve çıkardığım mini playlisti paylaşıyorum. Hepsi aynı kutuda duruyor, dediğim gibi, OnYedi'min en derinliklerinde.

  • Reflex - Sen Hep Benimsin
  • Mister No - Aşk
  • Metro - Mevsim Sonbahar
  • Beyaz Önlük - Son Defa
  • Acil Servis - Bebek
  • Flört- Yalnızlık Mevsimi
  • Grizu - Bira ve Kahve

3 yorum:

  1. yazarken geldi aklıma aslında, ama ben bunları set halinde dinlerdim =) düş sokağı tam olarak aynı dönemi hatırlatmadığından koymadım.

    YanıtlaSil
  2. hey bebek götür beni o temmuz akşamına:) cidden güzel playlist. ayrıca metronun o şarkısını unutmuştum güzel şarkıydı şimdi internetten arıyip bulcam. saol denizcim :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...