9 Haziran 2012 Cumartesi

9.Gün: En Sevdiğim Mağaza

Challenge'ın 9. gününden merhaba!

Bugünün konusu en sevdiğim mağaza idi. Ne koyayım diye çok düşündüm, bir giyim mağazası koysam kendimi samimiyetsiz hissedecektim. Çünkü moda benim için çok da önemli değil, daha önce de söylemiştim. Kendime özen gösteririm elbette, ama bir şey moda diye onu yapmam. Yani üzerimde senenin rengi'ni görüyorsanız, bu modaya uyduğumdan değil, o rengi sevdiğimden, ve modası geçtiğinde bile kullanmaya devam edeceğimdendir.

Sonra sevdiğim bir kitapçıdan bahsetmek istedim, o da içime sinmedi. Zaten kitap aşağı kitap yukarı gidiyorum bu aralar, sizi daha fazla sıkmak istemedim. Sevdiğim şeylerden biri de yazlık çarşılardaki tezgahlar olmasına rağmen, onlar da genellemeye girecekti, bunu da yapmak istemedim. Ne yapsam, ne anlatsam derken, imdadıma Watsons yetişti.


Tamam, trendlerle aramız iyi değil dedik de, o kadar da değil yani :) Sonuç olarak, kadınların genlerinde var, bakım ürünlerini seviyoruz. Bunca kozmetiğin, bakım ürünlerinin, promosyonların bir arada olmasını kim sevmez. Watsons'a gitmekten her daim keyif alırım. İnsanı kendine çeken, alışveriş yapma isteği uyandıran mağazalar her zaman hoşuma gitmiştir, Watsons da bunu en iyi yapanlardan. Her ne kadar makyaj ürünleri çok talan etmediğim bir reyon olsa da; kremleri, ojeleri, cilt bakım ürünleri ve daha bir çok şey benim de ilgimi çekmekte. İstanbul'dayken de çok severdim, şimdi bizim buralara da gelmeye başladı, daha ne isterim :)

Yarın aynı yerde, aynı saatte görüşmek üzere!

1 yorum:

  1. Watsons candır yaa, hani illaki bir şey alırsın:D

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...